Jak to u nás chodí?

Jak to u nás chodí

Pro lepší představu Vám v několika krocích přiblížíme, jak postupujeme, když si chcete objednat naše služby.

 

 

1/ Kontaktujete nás telefonicky nebo prostřednictvím formuláře z webových stránek (v případě této

    druhé varianty Vám zavoláme na uvedené telefonní číslo).

2/ Domluvíme se, o jakou službu máte zájem, vybereme společně vhodnou asistentku.

3/ Sepíšeme smlouvu, kterou Vám zašleme e-mailem k Vašemu vyjádření, případně podpisu.

4/ V domluvený den a čas k Vám přijde asistentka, se kterou podepíšete výše zmíněnou smlouvu

    (není-li již podepsána elektronicky).

5/ Asistentka se věnuje činnosti, kterou má uvedenou ve smlouvě.

6/ V následujících 2 dnech Vám zašleme e-mailem fakturu za vykonanou práci dle našeho ceníku, kterou do týdne zaplatíte na

    účet č. 670100-2208287011/6210 . Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

7/ V případě, že služba konaná asistentkou končí v pozdních večerních či brzkých ranních hodinách (např. večerní hlídání

    dětí), zajistíte naší asistentce odvoz domů, nebo jí proplatíte náklady s tím spojené (taxi, případně náklady na pohonné

    hmoty, pokud použije vlastní vozidlo) 

 

 

Při dlouhodobé spolupráci sepisujeme jednu smlouvu na celou dobu spolupráce. Tuto smlouvu lze kdykoli doplnit nebo pozměnit. Platba pak probíhá týdně nebo měsíčně na účet firmy Doma? Pohoda!

 

Zákazníkovi poskytujeme nepřetržitý servis, který se týká např. okamžitých zajištění náhrad za nemocnou asistentku.

Máme sjednané pojištění odpovědnosti za škodu.

Doma? Pohoda!   Radčice - Fojtka 53 Liberec   tel.: 777 188 730   misa@doma-pohoda.cz

sitemap.xml    genet:0.016   login